Translate

czwartek, 3 maja 2012

~2~

Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem ;) To coś w rodzaju make up- no make up ;), który zrobiłam sobie na wieczorne wyjście ze znajomymi.

Starałam się, żeby całość wyszła w miarę naturalnie i ukrywała wszystkie moje mankamenty, a cera miała jednolity koloryt. 
Po przygotowaniu całej twarzy, powiekę pomalowałam jasno beżowym cieniem i rozświetliłam wewnętrzny kącik oka. Następnie nałożyłam ciemno brązowy cień i roztarłam go w "bananka":) w kierunku wewnętrznego kącika i dołożyłam do niego jaśniejszy cień. Oko podkreśliłam oczywiście kreską i wszystko dobrze roztarłam, aby jeden cień przechodził w drugi. 
Oto efekt: 



Oczy wyszły delikatnie, dlatego usta postanowiłam podkreślić trochę bardziej ;) Uzyłam dwóch kolorów szminek. Górną wargę pomalowałam na beżowo, dolną potraktowałam koralową szminką.


Mam nadzieję, że efekt się podoba:) niestety zdjęcia są kiepskiej jakości, ale chyba, że coś na nich widać.



Aha! Zapomniałabym- muszę się Wam pochwalić:) Rzęsy, które przedłużałam zajęły pierwsze miejsce w konkursie!^^ Możecie być ze mnie dumne;)


7 komentarzy:

  1. Ojej jakie wielkie oczyska! Ja mam bardzo małe więc zazdroszcze! Makijaż bardzo delikatny- idealny na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:D Matka Natura hojnie mnie nimi obdarowala:D

      Usuń
  2. Na prawdę super makijaż, bardzo lubię make up no make-up ale zawsze mam wrażenie, że zupełnie go u mnie nie widać;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) On na zywo byl bardziej widoczny, niestety aparat przeswietla mi zdjecia:<, ale mam nadzieje, ze niedlugo naucze sie robic lepsze ;)

      Usuń
  3. Gratuluję pierwszego miejsca. Masz śliczne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty masz piękne wielkie oczy! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń