Translate

poniedziałek, 30 lipca 2012

~7~

Trochę mnie tu nie było, ale czasu jak nie ma, tak nie ma :(, miałam małe kłopoty ze zdrowiem i prawdopodobnie, jeszcze przez jakiś czas mogę być nieobecna, ale postaram się poprawić!;)

Wieczorem wychodzę ze znajomymi, ale że troszkę się nudziłam (!), postanowiłam pomalować się już wcześniej, a moje wypociny zamieszczam tutaj;)
Lubię klasyczne i delikatne makijaże, postawiłam dziś więc na rozświetlenie wewnętrznych kącików i zwykłą, czarną kreskę, którą zrobiłam linerem w pisaku, rzęski wytuszowałam. Całość wyszła w miarę delikatnie, postanowiłam więc zaszaleć (a co się będę!) i pomalowałam usta czerwoną szminką, która delikatnie wpada w pomarańcz. Na policzki nałożyłam trochę bronzera, z delikatnymi drobinkami.

Dość już tego pisania, czas na efekty! Zdjęcia niestety pozostawiają wiele do życzenia, ale mam nadzieję, że coś tam widać, i że się spodoba;)






A Wy jak spędzicie dzisiejszy wieczór?;)

21 komentarzy:

  1. świetny ten makijaż ;D No ja niestety dziś w domku, ale może jutro gdzieś wyjdę ;D
    obserwujemy. ? ja na pewno ;**

    zapraszam do mnie ;**
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamoo ,jesteś taka kobieca ,pozazdrościć:) coś czuję ,że będę tu często zaglądać:)


    dodajemy ?:D
    http://sayhellotoyourmother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz;))

    zapraszam i obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz w tak delikatnym makijażu!;) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladny kolorek na ustach:) co to za szminka?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny makijaż, nie ma w nim przesady & świetny kolor szminki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, delikatny makijaż ;)
    Mam nadzieję, że niedługo wrócisz w pełni do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i delikatny make up :) Tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż :)
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz włosy! :) i cudowny kształt oczu z zaznaczonym cudownie załamaniem powieki! zawsze o takich marzyłam..

    OdpowiedzUsuń
  11. ładną masz buźkę:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ jesteś śliczna a oczy.. marzenie.. :-)

    OdpowiedzUsuń