Translate

czwartek, 2 sierpnia 2012

~8~

Halooo, tu lakiery Marizy;)

Ostatnio skusiłam się i kupiłam kilka lakierów z ostatniego katalogi firmy Mariza;) kolory aż krzyczały: "Weź mnie!", więc nie mogłam się powstrzymać, tym bardziej, że cena też była promocyjna (z tego co pamiętam, to płaciłam za nie jakieś 5-6zł za sztukę, jeśli dobrze pamiętam).


Muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona pigmentacją, wg mnie, można spokojnie pomalować tylko jedną warstwę i wygląda to tak: 

Z kolei, kiedy dodamy drugą warstwę, otrzymujemy taki efekt:


Jeśli chodzi o trwałość, to w moim przypadku spokojnie siedzi na paznokciach 3 dni :) dopiero później zaczął pękać i odpadać. To moim zdaniem całkiem niezły wynik, zwłaszcza za taką cenę. 
Dodatkowym plusem tych lakierów jest to, że szybko schną, a pędzelek nie jest ani za gruby, ani za cienki- taki w sam raz- bardzo wygodnie się nim maluje.

Oprócz tych, których zdjęcia zamieściłam wyżej, mam jeszcze różowy (a niedługo przyjdzie do mnie jeszcze zielonyyy;))
Na dokładkę dokładam screen z katalogu, na którym możecie zobaczyć inne kolory, cały katalog możecie znaleźć tu: http://mariza.com.pl/files/katalog9.pdf


A Wy stosowałyście kosmetyki tej firmy? Co o nich sądzicie?

22 komentarze:

  1. ładny kolorek :)
    --------------------------
    zapraszam na mojego bloga,
    dodałam do obserwowanych,
    liczę na rewanż:))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy ich nie stosowałam, pierwsze słyszę ;) a kolorek fajny... ja na co dzień nawet nie maluję paznokci, mam odpryski po kilku godzinach, a chwile po nalożeniu już coś porozmazuję, podotykam, jak człowiek nie usiedzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najwygodniej bylo, kiedy mialam nalozony na paznokcie zel- nic nie musialam wtedy przy nich robic, ale musialam sciagnac na studiach i juz nie mam cierpliwosci, zeby dalej robic je sobie sama:)

      Usuń
  3. Świetne kolory, nigdy nie używałam tej marki :) musz się kiedyś skucić i wypróbować :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zairamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 3 lakiery z tej firmy ... Jak Cię interesuje to u mnie na blogu jest recenzja kilka postów wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie te lakiery mają kolory ;) Udany zakup

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam lakieru z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musze wypróbować tą firmę , a kolory cudowne , ogółem odcienie niebieskiego ladnie wyglądają na paznokciach u rąk . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie piękne odcienie ;) musisz pokazać ten różowy i zielony jak już przyjdzie :)))

    niestety nie mam jeszcze lakierów zs tej firmy:) ale podoba mi się jeszcze ten lekki koral:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię lakiery i po takiej recenzji z pewnością skuszę się na jakiś kolor!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam tych lakierów, ale kolory są przepiękne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten ciemniejszy moim zdaniem fajniejszy.
    Miło tu u Ciebie.
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne kolory lakierów ;) niezłe krycie jak na 1 warstwę lakieru :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne kolorki, oba mi się podobają :) i to krycie - zaskakujące!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też przepraszam za małe opóźnienie z wejściem na Twojego bloga! ;) Ale też czasu brakowało. Właśnie dodałam Cię do obserwowanych! ;)
    Bardzo ładne kolory i mam nadzieję,że u Ciebie już wszystko ok! Poza tym, chcesz może wygrać sukienkę? Zapraszam do mnie na giveaway! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham niebieski na paznokciach *.*
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń